حنیف عمران زاده: همه دیدند ما بهتر از پرسپولیس بودیم، خدا به هواداران استقلال رحم کند

حنیف عمران زاده، دستیار سعید اخباری در چادرملو، ادعا کرد تیم یزدی بهتر از پرسپولیس بود.

حنیف عمران زاده: همه دیدند ما بهتر از پرسپولیس بودیم، خدا به هواداران استقلال رحم کند

به گزارش هفت صبح ورزشی ، حنیف عمران زاده بعد از مساوی چادرملو و پرسپولیس گفت: فحاشی هواداران پرسپولیس نشان داد در دوره ای که بازیکن استقلال بودم، کارم را درست انجام می دادم!

او همچنین در واکنش به شکست سنگین استقلال گفت: خدا به هواداران استقلال رحم کند!

ارسال نظر