عالیشاه: یک دستی هست بازی‌های پرسپولیس جاهایی برگزار شود که تیم نتیجه نگیرد

اصلاً دوش نگرفتیم و با آب یخ دوش گرفتیم!

عالیشاه:  یک دستی هست بازی‌های پرسپولیس جاهایی برگزار شود که تیم نتیجه نگیرد

صحبت های امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس در پایان بازی با چادرملو

هفته پنجم، ششم نباید این کار را بکنند و احساس می‌کنم از جای دیگر ناراحت هستند که این شعار را می‌دهند

من می‌توانم فقط به اتفاقاتی که دارد می‌افتد، بخندم!

ارسال نظر