منصوریان:بعد از بازی العین، هیچ بازیکنی حق صحبت کردن نداشت

هیچ کس بهتر از من نمی‌تواند درباره استقلال صحبت کند، چون من مشابه این لحظات را داشته ام

منصوریان:بعد از بازی العین، هیچ بازیکنی حق صحبت کردن نداشت

آنالیز علیرضا منصوریان از گل‌های دریافتی استقلال مقابل الوصل

بعد از بازی با العین خیلی از بازیکنان داخل رختکن گریه می‌کردند اما ما تیم بودیم

ارسال نظر