دو مدال برنز برای نمایندگان اسنوکر ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی اسنوکر ایران با کسب دو مدال برنز در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا در دوحه کار خود را به پایان رساند.

دو مدال برنز برای نمایندگان اسنوکر ایران در قهرمانی آسیا

به گزارش هفت ورزشی ، تیم ملی اسنوکر ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در دوحه قطر برگزار شد، موفق شد دو مدال برنز به دست آورد.

در مرحله نیمه‌نهایی، امیر سرخوش برابر دِنگ هائویی از چین با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد و به مدال برنز رسید. همچنین شاهین سبزی، ملی‌پوش زیر ۲۱ سال ایران، در مصاف با پانکاج ادوانی از هند ۴ بر صفر شکست خورد و دومین مدال برنز را کسب کرد.

بدین ترتیب نمایندگان ایران با دو مدال برنز، کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان را به پایان رساندند.

ارسال نظر