احمد گوهری: وقت تلف کردم چون تیمم تحت فشار بود
احمد گوهری پس از بازی گفت: «وقت تلف کردم چون تیمم تحت فشار بود و میخواستیم نتیجه را حفظ کنیم.»
احمد گوهری پس از بازی گفت: «وقت تلف کردم چون تیمم تحت فشار بود و میخواستیم نتیجه را حفظ کنیم.»