فرجی به ژاپن نرسید!

نابغه تنیس روی میز کشورمان نتوانست در کمپ تمرینی ژاپن حضور پیدا کند.

فرجی به ژاپن نرسید!

به گزارش هفت ورزشی ، بنیامین فرجی، ستاره و نابغه تنیس روی میز کشورمان به کمپ تمرینی 2 روزه در ژاپن دعوت شده بود و قرار بود در این کشور حاضر شود، اما این اتفاق نیفتاد.

این بازیکن برای حضور در کمپ باید روز جمعه اعزام می‌شد اما به علت لغو پرواز هواپیمایی قطر این فرصت از دست رفت.

قرار است این بازیکن به همراه نوشاد عالمیان و چند بازیکن دیگر در مسابقات رنکینگ دار عمان حاضر شود.

ارسال نظر