مدیرعامل آلومینیوم: تمام مدیرعامل ها دعوت شده بودند، فقط من آمدم!

حضور مدیرعامل آلومینیوم اراک در مراسم رونمایی از البسه داوران جالب توجه بود.

مدیرعامل آلومینیوم: تمام مدیرعامل ها دعوت شده بودند، فقط من آمدم!

به گزارش هفت صبح ورزشی، محمد رجائیان، مدیرعامل آلومینیوم اراک در واکنش به حضورش در این مراسم گفت: دلیل حضور من در مراسم رونمایی از البسه داوران این بود که تمام مدیران لیگ برتری دعوت شده بودند ولی انگار تنها من آمدم…

ارسال نظر