نسف، الهلال را نصف جان کرد!

الهلال عربستان در دیداری سخت و نفسگیر موفق شد ۳-۲ نسف قارشی ازبکستان را شکست دهد.

نسف، الهلال را نصف جان کرد!

به گزارش هفت صبح ورزشی، در اولین بازی هفته دوم رقابت های لیگ نخبگان آسیا، الهلال در ازبکستان به مصاف نسف فارشی رفت و به پیروزی 3-2 رسید.

نسف قارشی مقابل یکی از بهترین و حرفه ای ترین تیم های آسیا خیلی تلاش کرد تا دستکم میهمان خود را متوقف کند اما زور و قدرت این تیم برای خلق شگفتی کافی نبود.

ابتدا الهلال با گل دقیقه 3 تئو هرناندز پیش افتاد که VAR آن را رد کرد و میلینکوویچ ساویچ موفق شد در دقیقه 21 نتیجه را یک بر صفر کند. باخروموف در دقیقه 27 با شوتی زیبا دروازه یاسین بونو را باز کرد تا نتیجه 1-1 شود اما این پایان کار در نیمه اول نبود و تئو هرناندز روی حرکتی زیبا و با دریبل 2-3 بازیکن و عبور از بین پنج بازیکن حریف گل دوم الهلال را به ثمر رساند.

در دقیقه 60 سیدیکوف نتیجه را 2-2 کرد و بالاخره در دقیقه 80 حملات الهلال به ثمر رسید و لئاندرو روی پاس گل ساویچ نتیجه را 3-2 کرد تا الهلال با این پیروزی 6 امتیازی شود و به صدر جدول لیگ نخبگان برسد.

نسف قارشی هم کماکان بدون امتیاز قعرنشین است.

ارسال نظر