استوری کناره‌گیری منصوریان؛ خداحافظ ووشو ایران

الهه منصوریان ووشوکار سابق و سرمربی تیم بانوان ایران از سمت خود کناره‌گیری کرد.

استوری کناره‌گیری منصوریان؛ خداحافظ ووشو ایران

به گزارش هفت‌ورزشی ، الهه منصوریان قهرمان سابق ووشو ایران با انتشار یک استوری اینستاگرامی، از هدایت تیم ملی زنان ووشو ایران کناره‌گیری کرد.

منصوریان در این پست اینستاگرامی نوشت: خداحافظ ووشو ایران.

او از یک ایموجی قلب شکسته! هم در پایان جمله‌اش استفاده کرد تا نشان دهد از این اتفاق راضی نیست.

ارسال نظر