کریستیانا: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم ملی هندبال زنان ایران با وجود شکست برابر قزاقستان گفت که به شاگردانش افتخار می‌کند.

کریستیانا: به بازیکنانم افتخار می‌کنم

به گزارش هفت ورزشی ،آنا کریستیانا سیائورا بعد از شکست ٢٩-٢۶ تیم هندبال زنان ایران برابر قزاقستان در مرحله نیمه نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: شما به نتیجه نگاه می‌کنید و ما باختیم اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم. بازیکنان خیلی تلاش کردند و کارهایی که از آن‌ها خواسته بودیم را به خوبی انجام دادند.

وی افزود: قزاقستان رقیب مستقیم ما در آسیاست. تیمی که کم‌تر اشتباه کند می‌برد و امروز قزاقستان کم‌تر از ما مرتکب اشتباه شد.

کریستیانا درباره دیدار رده‌بندی با ازبکستان اظهار کرد: این مسابقه هم سخت است، با این حال تلاش می‌کنیم کم اشتباه‌تر باشیم و به پیروزی برسیم.

ارسال نظر