کریستیانا: به بازیکنانم افتخار میکنم
سرمربی تیم ملی هندبال زنان ایران با وجود شکست برابر قزاقستان گفت که به شاگردانش افتخار میکند.
به گزارش هفت ورزشی ،آنا کریستیانا سیائورا بعد از شکست ٢٩-٢۶ تیم هندبال زنان ایران برابر قزاقستان در مرحله نیمه نهایی بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی گفت: شما به نتیجه نگاه میکنید و ما باختیم اما به بازیکنانم افتخار میکنم. بازیکنان خیلی تلاش کردند و کارهایی که از آنها خواسته بودیم را به خوبی انجام دادند.
وی افزود: قزاقستان رقیب مستقیم ما در آسیاست. تیمی که کمتر اشتباه کند میبرد و امروز قزاقستان کمتر از ما مرتکب اشتباه شد.
کریستیانا درباره دیدار ردهبندی با ازبکستان اظهار کرد: این مسابقه هم سخت است، با این حال تلاش میکنیم کم اشتباهتر باشیم و به پیروزی برسیم.