پرسپولیسی ها به تعطیلات رفتند

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر گل گهر سیرجان و با توجه به تعطیلی مسابقات، به بازیکنان خود سه روز استراحت داد.

پرسپولیسی ها به تعطیلات رفتند

به گزارش هفت صبح ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در دیدار برابر گل گهر سیرجان از هفته ششم مسابقات لیگ برتر به تساوی رضایت داد و طی آن، سرمربی این تیم با توجه به بازی‌های تیم ملی و فیفادی، سه روز به قرمزپوشان استراحت داد تا تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز سه‌شنبه هفته جاری پیگیری شود.
هفته هفتم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس هم از روز پنج‌شنبه ۲۴ مهر آغاز می‌شود و پرسپولیس در روز شنبه ۲۶ مهر ماه میهمان خیبر در خرم آباد خواهد بود.

ارسال نظر