علیرضا نصیری، وزنه بردار ایران:

انتظارم یک طلا یا حداقل دو نقره بود؛ شرمنده مردم شدم!

نصیری در یک ضرب راه به جایی نبرد اما در دو ضرب نقره گرفت.

انتظارم یک طلا یا حداقل دو نقره بود؛ شرمنده مردم شدم!

علیرضا نصیری پس از پایان رقابت‌های دسته ۱۱۰ گیلوگرم وزنه برداری مردان اظهار داشت: مسابقات سطح بالایی داشت و همه حریفان آماده و با تجربه بودند. از خودم انتظار داشتم حداقل یک مدال طلا یا دست‌کم دو مدال نقره کسب کنم، اما این اتفاق رخ نداد.

او ادامه داد: حریف ازبکستانی من عنواندار المپیک بود و با تمام تلاش‌هایم، نتوانستم نتیجه مورد انتظار را کسب کنم و از این بابت شرمنده مردم عزیزم شده‌ام.

وزنه‌بردار ایران در دسته ۱۱۰ کیلوگرم بازی‌های کشورهای اسلامی در یک ضرب اوت کرد اما در حرکت دو ضرب مدال نقره گرفت.

ارسال نظر