علی طاهران: رزاقی نیا باید در دقیقه ۳۰ اخراج میشد
علی طاهران بعد از بازی استقلال و چادرملو گفت رزاقی نیا باید در دقیقه 30 اخراج می شد و اگر اخراج می شد نتیجه این نمی شد
علی طاهران بعد از بازی استقلال و چادرملو گفت رزاقی نیا باید در دقیقه 30 اخراج می شد و اگر اخراج می شد نتیجه این نمی شد