اشترکالی: بازی سخت بود، خوشحالم سوپرجام را بردیم
اشترکالی پس از قهرمانی تراکتور گفت بازی دشواری بود اما خوششانس بودیم و از هواداران قدردانی کرد. او همچنین اسکوچیچ را بهترین مربی ایران خواند.
اشترکالی پس از قهرمانی تراکتور گفت بازی دشواری بود اما خوششانس بودیم و از هواداران قدردانی کرد. او همچنین اسکوچیچ را بهترین مربی ایران خواند.