تیوی بیفوما تسویه کرد!

با تسویه بدهی سنگین تیوی بیفوما به ایجنتش، حضور این مهاجم جدید پرسپولیس در لیگ برتر قطعی شد و او می‌تواند از اولین دیدار، تیمش را همراهی کند.

تیوی بیفوما تسویه کرد!

به گزارش هفت صبح ورزشی، تیوی بیفوما، مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس، پس از حل‌وفصل مشکل مالی با ایجنت پیشین خود، مجوز همراهی سرخ‌پوشان در رقابت‌های لیگ برتر را دریافت کرد.

این بازیکن که در دوران حضورش در فوتبال چین به مدیر برنامه‌هایش ۲۶۶ هزار دلار بدهکار بود، سرانجام این مبلغ را پرداخت کرد تا پرونده حقوقی‌اش بسته شود.

با این اتفاق، بیفوما آماده است در دیدار حساس پرسپولیس مقابل فجر سپاسی به میدان برود و اولین تجربه رسمی‌اش با پیراهن سرخ را ثبت کند.

ارسال نظر