واکنش محمد محبی به لمس داور زن

محمد محبی پس از اخراج جنجالی در دیدار روستوف، شایعات درباره لمس داور را رد کرده و توضیح داد که کارت زرد دوم به دلیل خطای خشن بوده است.

واکنش محمد محبی به لمس داور زن

به گزارش هفت صبح ورزشی، محمد محبی، هافبک تیم روستوف، در دیدار شب گذشته از زمین اخراج شد.

برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این بازیکن با لمس داور زن بازی، اعتراض خود را نشان داده است؛ حرکتی که به اخراج او منجر شد.

این اتفاق بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های روسیه داشت و محبی با واکنش در صفحه شخصی خود به شایعات پاسخ داد.

او در پست خود تأکید کرد که «کارت زرد دوم به دلیل خطای خشن صادر شد و انتقادها بر اساس اخبار نادرست نباشد.»

واکنش محمد محبی به حواشی اخراج جنجالی اش!

ارسال نظر