وینگر استقلال راهی لیگ یک شد

مجتبی هاشمی نسب با عقد قراردادی یک ساله و قرضی راهی شهرداری نوشهر شد.

وینگر استقلال راهی لیگ یک شد

به گزارش هفت صبح ورزشی، مجتبی هاشمی نسب وینگر ۱۹ ساله باشگاه استقلال که مورد تایید ریکاردو ساپینتو پرتغالی قرار نگرفته بود، به صورت قرضی و یک ساله به باشگاه شهرداری نوشهر پیوست.

این بازیکن با انتشار پستی در فضای مجازی این خبر را تایید و همچنین رقم قرارداد این فصل با باشگاه استقلال را ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

ارسال نظر