شجاعی: ۵۰ سال حسرت نبود تیم زنان استقلال را داشتم

فریده شجاعی گفت نبود تیم زنان در این باشگاه طی سال‌ها برای او آزاردهنده بوده است.

شجاعی: ۵۰ سال حسرت نبود تیم زنان استقلال را داشتم

به گزارش هفت ورزشی ، فریده شجاعی نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال عصر دوشنبه در مراسم پایان فصل تیم‌های استقلال گفت: خاطرات زیادی از استقلال دارم چون خودم بازیکن بسکتبال این باشگاه که قبل از انقلاب تاج بود، هستم.

او ادامه داد: بعد از آن ۵۰ سال حسرت این که چرا این باشگاه در بخش زنان تیمداری نمی‌کند، اذیتم کرد تا این که علی تاجرنیا من را به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب کردند. نمی‌توانستیم در هیات مدیره در بخش مردان قد علم کنیم و در بخش زنان تلاش کردیم.

ارسال نظر