سیاوش یزدانی: با دوچرخه دو ساعت رکاب می زدم تا به تمرین برسم

گفتگو با سیاوش یزدانی بازیکن گل گهر سیرجان در برنامه تلویزیونی

سیاوش یزدانی: با دوچرخه دو ساعت رکاب می زدم تا به تمرین برسم

به گزارش هفت صبح ورزشی، سیاوش یزدانی بازیکن گل گهر سیرجان در برنامه تلویزیونی گفتگو کرد.

ارسال نظر