حسینی در راه آلومینیوم

محمدرضا حسینی، وینگر سابق سپاهان و ذوب‌آهن، پس از حضور در تمرینات تیم آلومینیوم اراک با مدیران باشگاه به توافق رسید و به زودی قراردادش را امضا خواهد کرد.

حسینی در راه آلومینیوم

به گزارش هفت صبح ورزشی، وینگر باتجربه فوتبال ایران، محمدرضا حسینی ، که سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان را دارد، با موافقت مجتبی حسینی در تمرینات تیم آلومینیوم اراک حاضر شد.

با استقبال کادر فنی، حسینی با مدیران باشگاه به توافق رسیده و انتظار می‌رود به زودی قرارداد رسمی با آلومینیوم امضا کند.

محمد رجائیان ، مدیرعامل باشگاه، در گفت‌وگو با رسانه‌ها این خبر را تأیید کرده است.

هافبک سابق نساجی مازندران در فصل گذشته در ۲۰ دیدار برای این تیم به میدان رفت و یک پاس گل به ثبت رساند.

تیم آلومینیوم که در دو هفته ابتدایی لیگ برتر هنوز موفق به کسب امتیاز نشده، در رده سیزدهم جدول قرار دارد و جذب حسینی می‌تواند به تقویت خط حمله این تیم کمک کند.

ارسال نظر