ابوالفضل جلالی: هوا گرم است. مصاحبه نمی کنم!

ابوالفضل جلالی: هوا گرم است. مصاحبه نمی کنم!

ابوالفضل جلالی هم مثل اغلب ملی پوشان در بازگشت به ایران جاخالی داد و از مصاحبه خودداری کرد.

ارسال نظر