تفتیان سخنگوی کمیسیون ورزشکاران شد

حسن تفتیان، دونده ملی‌پوش ایران، با رای اکثریت اعضا به عنوان سخنگوی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

تفتیان سخنگوی کمیسیون ورزشکاران شد

به گزارش هفت ورزشی ، چهارمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، امروز (دوشنبه) با حضور اکثریت اعضا در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

دستور این جلسه، انتخابات سخنگوی کمیسیون ورزشکاران بود و در نهایت حسن تفتیان با انتخاب اکثریت آرا به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شد.

در ادامه این نشست، با توجه به اهمیت روز جهانی المپیک، مقرر شد پیشنهادات کمیسیون برای هرچه بهتر برگزار شدن گرامیداشت این روز مطرح شود و پس از بررسی توسط واحدهای مجری، انجام پذیرد. از جمله اینکه رشته‌های المپیکی به همراه المپین‌های ورزشی مرتبط با رشته‌ها برگزار شود.

علاوه بر آن، کارگروه‌های توانمندسازی ویژه ورزشکاران با مباحث آموزش مهارت‌های مالی، سبک زندگی حرفه‌ای، انتقال تجربه دوره قهرمانی و … از دیگر پیشنهادات اعضای کمیسیون بود.

در چهارمین نشست کمیسیون ورزشکاران، علی پاکدامن، فاضل اتراچالی و امین میرزازاده، سجاد گنج‌زاده (به صورت آنلاین)، نجمه خدمتی، هانیه رستمیان، نگین آلتونی، ثریا آقایی، میلاد وزیری، حسن تفتیان، آرین سلیمی و فرید فتاحیان حضور داشتند.

ارسال نظر