فرشید باقری: خوشحالم از اینکه هرگز به پرسپولیس نرفتم

از استقلال به خواسته خودم جدا شدم چون احساس کردم نمی توانم به استقلال کمک کنم،

فرشید باقری: خوشحالم از اینکه هرگز به پرسپولیس نرفتم

صحبت های فرشید باقری بازیکن تیم هوادار

در دوران نکونام هم پیشنهاد داشتم اما تیم آن شکلی نبود که دوست داشتم و بتواند جام کسب کند

الان خدا را شکر تیم گردن کلفتی بستند و امیدوارم موفق باشند

قبلا از پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما خوشحالم که به پرسپولیس نرفتم

ارسال نظر