پایان مرحله نخست اردوی فرنگی‌کاران؛ آغاز دور دوم از ۱۶ اردیبهشت

دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با حضور مدال‌آوران آسیایی برگزار می‌شود.

پایان مرحله نخست اردوی فرنگی‌کاران؛ آغاز دور دوم از ۱۶ اردیبهشت

به گزارش هفت ورزشی ، دور اول تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا روز چهارشنبه به پایان رسید. این مرحله از اردو در مازندران و بدون حضور مدال‌آوران قهرمانی آسیا برگزار شد.
شاگردان حسن رنگرز از ۱۶ اردیبهشت دوباره به تمرینات برمی‌گردند که در این مرحله مدال‌آوران آسیایی نیز به تمرینات اضافه می‌شوند.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ مدال رنگارنگ گرفت و توانست عنوان نخست تیمی را به خود اختصاص دهد.

ارسال نظر