دیدار رییس فدراسیون تنیس روی میز با احمد دنیامالی
با توجه به جنگ علیه ایران اسلامی، پس از دیدار رییس فدراسیون تنیس روی میز و وزیر ورزش، حضور در بازیهای آسیایی ناگویا اولویت این فدراسیون شد.
به گزارش هفت ورزشی ، مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز در اولین روز کاری سال ۱۴۰۵ به دیدار احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان رفت تا در خصوص شرایط پیش آمده برای برگزاری مسابقات و اردوهای داخلی و خارجی ضمن ارائه گزارشهای شفاهی، به جمعبندی و تصمیمگیری نهایی برسد.
در این جلسه که در ساختمان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد وزیر ورزش ضمن تأیید صحبتهای رئیس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد تا زمانی که مشخص نیست جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اسلامی به پایان میرسد، برگزاری اردوها و مسابقات داخلی تیمهای ملی و باشگاهی در تمامی ردههای سنی به تعویق افتاد.
همچنین در خصوص برگزاری مسابقات برون مرزی، حضور نمایندگان ایران در مسابقات رنکینگ دار منتفی شود و تنها حضور در مسابقات بینالمللی رسمی در اولویت قرار دارد. بنابراین اولویت بازیهای آسیایی ناگویا خواهد بود و علاوه بر آن ملیپوشان تنیس روی میز در مسابقات رسمی آسیایی و جهانی حضور خواهند یافت.