ملی پوش هندبال: با اتحاد و همدلی از این مرحله سخت و دشوار عبور میکنیم
وحید مسعودی ملیپوش تیم هندبال، جنایات صورتگرفته در کشورمان را محکوم کرد.
به گزارش هفت ورزشی؛ وحید مسعودی عضو تیم ملی هندبال کشورمان ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاک ایران اظهار داشت: عرض تسلیت خدمت همه هممیهنان عزیزم دارم.
من به عنوان ملیپوش هندبال، حملات اخیر آمریکا و اسرائیل به کشور عزیزمان ایران از جمله مراکز ورزشی مثل فدراسیون هندبال، فدراسیون کشتی، مدارس و بیمارستانها را محکوم میکنم. انشاءالله با اتحاد و همدلی که ما مردم ایران داریم، از این مرحله سخت و دشوار عبور میکنیم و پیروز میشویم.