احمدی: مقابل مصر هم باید با استراتژی دفاعی وارد شویم
سنگربان اسبق تیم ملی پس از دیدار ایران مقابل بلژیک درباره عملکرد بیرانوند صحبت کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، رحمان احمدی در گفت و گویی درباره بازی ایران مقابل بلژيک گفت: از ابتدا مشخص بود که دیدار سختی داریم اما استراتژی خوبی انتخاب کردیم. انتخاب این استراتژی خوب هم جواب داد؛ هرچند که موقعیتهایی هم به حریف دادیم.
وی افزود: بازی مقابل بلژیک شب خوب علیرضا بود و عکسالعملهای خوبی از خود نشان داد. این مساله به درخشش تیم ملی هم کمک کرد. ما در زمانی که حریف ۱۰ نفره شد توانستیم نفس بکشیم و در کل شرایطمان بهتر شد. در مجموع کسب یک امتیاز اتفاق خوبی بود.
دروازهبان اسبق تیم ملی درباره واکنش مشهور و نجاتآسای بیرانوند توضیح داد: در آن صحنه بیرانوند از قد بلندش استفاده کرد و باعث شد تا دروازه خالی ایران باز نشود. او از جا بلند نشد و عکسالعملی سریع نشان داد. بیرانوند از نظر فرم بدی در شرایط خوبی قرار داشت و این مساله هم در موفقیتش تاثیر داشت.
احمدی با تمجید از کورتوا تصریح کرد: بیرانوند درون دروازه ما خوب کار کرد اما نباید از نمایش کورتوا هم بگذریم. او چندبار مانع گلزنی ما شد. در واقه هم حریف شانس آورد و هم ما اما به طور کلی نتیجه خوبی گرفتیم.
وی در پایان درباره بازی سوم تیم لمی مقابل مصر عنوان کرد: امیدوارم در بازی مقابل مصر مثل بازی مقابل بلژیک بازی کنیم. یعنی یک استراتژی خوب اتخاذ کنیم. باید هدفمان اول گل نخوردن باشد.
دروازهبان اسبق تیم ملی در پایان گفت: ما در بازی اول شرایطمان ایدهآل نبود اما در بازی دوم بهتر شدیم. در بازی سوم هم به نظرم از بازی دوم بهتر میشویم چون دیگر استرس بازی اول را نداریم.