گروه ایران؛ گروه چهار تیم خوشحال

الهویی: از نیوزلند گل نمی خوریم مگر از ایستگاهی!

مهدی یکتا در گفتگو با سعید الهویی یادآوری می کند هر چهار تیم حاضر در گروه ایران از قرعه ای که دارند خوشحال هستند.

الهویی: از نیوزلند گل نمی خوریم مگر از ایستگاهی!

به گزارش هفت ورزشی، سعید الهویی در هفت ورزشی به تحلیل وضعیت گروه ایران پرداخت و حریفان تیم ملی را آنالیز کرد.
الهویی می گوید: ما از نیوزلند گل نمی خوریم، مگر به دو روش؛ کرنر و یا ضربه زدن کریس وود از بین مدافع میانی و مدافع راست تیم ملی!
دستیار قلعه نویی از رسانه ها گلایه دارد که حتی کریس وود را به مردم ایران معرفی نکرده اند و خیلی ها تصور می کنند نیوزلند تیم ضعیفی است…
در آستانه بازی ایران و نیوزلند این بخش را حتما ببینید و حرف های فنی دستیار قلعه نویی را بشنوید.

سایز ویدئو: ۱۵.۴۱M | مدت زمان: ۰۰:۰۳:۴۲ | دانلود ویدئو
ارسال نظر