سرمربی تیم ملی: داور ترک جریان بازی را تغییر داد!
مربی تیم ملی بسکتبال سهنفره مردان ایران پس از نایبقهرمانی در ریاض گفت خستگی بازیکنان و برخی تصمیمات داوری در نتیجه فینال تأثیرگذار بود.
به گزارش هفت ورزشی ، محمد سیستانی، مربی تیم ملی بسکتبال سهنفره مردان ایران پس از نایبقهرمانی در بازیهای همبستگی اسلامی ریاض اظهار کرد: در فینال از ابتدا انرژی لازم برای دفاع را نداشتیم و تیم مصر از این موضوع بهره برد. او با اشاره به برخی تصمیمات داوری، بهویژه عملکرد داور ترک، گفت این مسائل در روند بازی تأثیرگذار بود.
سیستانی افزود: بازیکنان تلاش خود را انجام دادند، در حالی که برخی از آنها همزمان درگیر مسابقات تیم پنجنفره بودند. او سطح رقابتها را بسیار بالا توصیف کرد و گفت تیمهایی مانند قطر و بحرین حتی از بازیکنان خارجی استفاده کرده بودند.
مربی تیم ملی کسب عنوان نایبقهرمانی را نتیجهای ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد با برنامهریزی بهتر و تمرکز بیشتر، ایران در آینده به جایگاههای بالاتر برسد.