مجید رحیمیان، ملی پوش بسکتبال: باخت به ساحل عاج تلنگر خوبی بود!
ملی پوش بسکتبال سه نفره گفت: باخت به ساحل عاج باعث شد تا تلنگر خوبی برای ما شود.
به گزارش هفت ورزشی ، مجید رحیمیان بعد از پیروزی نفسگیر مقابل قطر در مرحله گروهی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: قطر قوی ترین تیمی بود که با آنها بازی کردیم چون ۴ بازیکن تبعه داشت و خدا را شکر که آنها را بردیم.
وی افزود: بازی سنگینی بود و برد برای ما حیاتی بود و باید بالای ۱۲ گل برای صعود می زدیم.باخت به ساحل عاج هم تلنگری شد تا تیمی را دستکم نگیریم و به امید خدا برای نیمه نهایی و فینال با همه قدرت حاضر می شویم.ان شالله مدال خوشرنگی کسب کنیم.
رحیمیان در مورد بازی با بحرین در مرحله نیمه نهایی گفت: یک بازیکن این تیم را در تور جهانی می شناسم که بازیکن خوبی است.ما هم با تمام قوا می رویم که برنده شویم.