تیم ملی کاراته ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا دو طلا کسب کرد.
به گزارش هفت ورزشی، در آخرین روز مسابقات قهرمانی آسیا در بالی اندونزی، مرتضی نعمتی به عنوان نخستین نماینده ایران در دیدارهای فینال روی تاتامی رفت و مقابل نورقنات آژیکونوف از قزاقستان قرار گرفت. وی در مبارزهای نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و بر سکوی نخست آسیا ایستاد.
نعمتی پیش از رسیدن به فینال نیز عملکردی درخشان داشت و با شکست نمایندگانی از ازبکستان، کویت و ژاپن، مقتدرانه راهی دیدار پایانی شده بود.
محمود نعمتی هم طلا گرفت
در آخرین روز رقابتهای قهرمانی آسیا در بالی اندونزی، محمود نعمتی در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم به مصاف سناد صوفیانی از عربستان رفت و با ارائه نمایشی مقتدرانه، حریف خود را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد تا عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کند.
نعمتی پیش از رسیدن به دیدار پایانی نیز با عملکردی درخشان، حریفانی از کویت، چینتایپه و ژاپن را از پیش رو برداشته و راهی فینال شده بود.
بدون دیدگاه