باخت در فینال کافا و داوری که همیشه مقصره
در فینال کافا به ازبکستان باختیم و همه ی تقصیر ها را گردن داوری انداختیم. تا کی قرار است که ضعف خودمان را با اشتباه داوری بپوشانیم؟
در فینال کافا به ازبکستان باختیم و همه ی تقصیر ها را گردن داوری انداختیم. تا کی قرار است که ضعف خودمان را با اشتباه داوری بپوشانیم؟