منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه خبر: 152035

بیرانوند: حیف شد که از فرصت‌ها استفاده نکردیم

بیرانوند: حیف شد که از فرصت‌ها استفاده نکردیم - جام‌جهانی

علیرضا بیرانوند پس از تساوی برابر بلژیک تأکید کرد تیم ملی ایران با دقت بیشتر می‌توانست به پیروزی برسد.

به گزارش هفت ورزشی، علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی ایران پس از تساوی مقابل بلژیک در جام جهانی و کسب عنوان بهترین بازیکن این دیدار گفت: به کادرفنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. بازی سنگینی بود. به مردم کشور تبریک می‌گویم و دست تمام کسانی که ما را حمایت کردند می‌بوسم.
وی افزود: بازی سختی بود بلژیک یکی از قدرت‌های دنیاست و قبل از اخراجی داشتن فشار عجیبی به ما آوردند.
بیرانوند ادامه داد: بعد از اخراج عقب نشست و به دنبال توپ‌گیری از ما بود و می‌خواست ضدحمله بزند. اگر تمرکز داشتیم می‌توانستیم پیروز شویم.
سنگربان ایران اضافه کرد:‌ درود به غیرت بازیکنانی که امروز برای تمام ایرانیان با قلبشان بازی کردند. امیدوارم مردم رضایت داشته باشند. امیدوارم تمرکز بیشتری خرج دهیم تا بتوانیم صعود کنیم.

امیر پارسا
امیر پارسا
نویسنده

speaker مهم‌ترین اخبار


اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

گل سوم مصر به نیوزلند توسط ترزگه - جام‌جهانی
گل سوم مصر به نیوزلند توسط ترزگه