تیم ملی فوتبال ایران دقایقی پیش وارد لسآنجلس شد.
به گزارش هفت ورزشی، ملیپوشان فوتبال ایران دقایقی پیش و پس از انجام فرایند اداری معمول در فرودگاه لس آنجلس، به سمت هتل محل اقامت خود در این شهر حرکت کردند.
بازیکنان تیم ملی پس از صرف ناهار در جلسه تمرینی آخر خود شرکت خواهند کرد.
بدون دیدگاه