تیم ملی ایران برای بازی مقابل بلژیک عازم آمریکا شد.
به گزارش هفت ورزشی، اعضای تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز به وقت محلی، با بدرقه توسط رییس فدراسیون فوتبال و هواداران ایرانی-مکزیکی عازم فرودگاه شدند. این پرواز با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر به سمت لس آنجلس پرواز کرد.
ملی پوشان ایران به محض حضور در لس آنجلس، باید تمرین رسمی و آخر خود پیش از دیدار برابر بلژیک را برگزار کنند. این تمرین از ساعت ١۶:٣٠ به وقت محلی (سه بامداد به وقت تهران) در باشگاه گلکسی لس آنجلس برگزار خواهد شد. سپس امیر قلعهنویی و سعید عزت الله از ساعت ١٨:۴۵ به وقت محلی (۵:١۵ بامداد در آمریکا) در نشست خبری شرکت خواهند کرد.
بدون دیدگاه