منو

دسته‌بندی‌ها
×
شناسه خبر: 151289

تیم ملی برای دومین بار عازم لس آنجلس شد

تیم ملی برای دومین بار عازم لس آنجلس شد - جام‌جهانی

تیم ملی ایران برای بازی مقابل بلژیک عازم آمریکا شد.

به گزارش هفت ورزشی، اعضای تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز به وقت محلی، با بدرقه توسط رییس فدراسیون فوتبال و هواداران ایرانی-مکزیکی عازم فرودگاه شدند. این پرواز با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر به سمت لس آنجلس پرواز کرد.

‌ملی پوشان ایران به محض حضور در لس آنجلس، باید تمرین رسمی و آخر خود پیش از دیدار برابر بلژیک را برگزار کنند. این تمرین از ساعت ١۶:٣٠ به وقت محلی (سه بامداد به وقت تهران) در باشگاه گلکسی لس آنجلس برگزار خواهد شد. سپس امیر قلعه‌نویی و سعید عزت الله از ساعت ١٨:۴۵ به وقت محلی (۵:١۵ بامداد در آمریکا) در نشست خبری شرکت خواهند کرد.

speaker مهم‌ترین اخبار


اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

خلاصه بازی نیوزلند 1 – مصر 3 - جام‌جهانی
خلاصه بازی نیوزلند 1 – مصر 3