فقط همین مانده بود که پایه های ثابت میز قمار و یک مشت کلاهبردار هم از برخی پلتفرم ها و تلویزیون های اینترنتی تریبون بگیرند و به تیم ملی و سرمربی اش حمله کنند!
به گزارش هفت ورزشی، منتقدان منصف می دانند الان که در کوران رقابتهای جام جهانی هستیم اصلا زمان مناسبی برای انتقاد نیست اما چه می شود کرد که عده ای در مواجهه با تیم ملی، انصاف را فراموش کرده اند و عقده گشایی می کنند.
تیم ملی فوتبال ایران بدون اردوی آماده سازی مناسب و بازی تدارکاتی مفید راهی جام جهانی شده و در واقع بازی با نیوزلند که با نتیجه 2-2 مساوی به پایان رسید و بازی امشب با بلژیک حکم دیدارهای تدارکاتی را دارد تا برای بازی تعیین کننده مقابل مصر که نتیجه اش تکلیف صعودمان را مشخص می کند، آماده شویم.
اما عده ای که با امیر قلعه نویی مشکل دارند با این که حقیقت را می دانند خودشان را به ندانستن زده اند و ناجوانمردانه از تیم ملی انتقاد می کنند. انگار نه انگار که این تیم، تیم ملی ایران است و ما ایرانی ها باید خواهان موفقیت آن باشیم.
در این میان گروهی که سرمربی خارجی تیم ملی را پرستش می کردند هر مربی و چهره ای که با سرمربی فعلی تیم ملی زاویه دارد را به برنامه خود دعوت می کنند تا به خیال خام شان به شکل فنی قلعه نویی را بزنند، غافل از این که مردم می دانند آنها منافع شان را از دست داده اند و دلیل دشمنی با قلعه نویی همین منافع شخصی است و پشت تحلیل های به اصطلاح فنی این جماعت دغل باز هیچ چیزی نیست جز غرض ورزی…
اما گروه دیگری هم هستند که دلقک تشریف دارند و می خواهند با لودگی سطح تیم ملی را پایین بیاورند و تیم ملی را به لودگی و مسخره بگیرند. این دلقک ها که برای زدن سرمربی تیم ملی با کمبود ابزار مواجه شده اند، بعد از فحاشی های مستقیم به کادرفنی تیم ملی، حالا سراغ قماربازها و کلاهبردارها رفته اند و از پایه های ثابت میز قمار و کلاهبرداری که در کار ملک و املاک است خواسته اند به سرمربی تیم ملی حمله کند.
به هرحال همیشه همین بوده، پیشکسوتی که به دلیل مسائل ناموسی و چشم داشتن به همسر رفیق صمیمی اش از آمریکا دیپورت شد و الان سالهاست اجازه سفر به آمریکا را ندارد، رفته پیشکسوتی را پیدا کرده که او هم شاهکارش «در آوردن همسر رفیقش از چنگ رفیق خود» بوده و دو طاعون خانمان سوز و خانمان برانداز در یک تلویزیون اینترنتی به هم رسیده اند و چون نمی توانند از رسوایی اخلاقی خودشان حرف بزنند، به سرمربی تیم ملی حمله می کنند.
یک نفر هم نیست به این پت و مت و آن مجری چِت که کنارشان نشسته بگوید شما به همان شغل بی شرافت کلاهبرداری مشغول باشید و کلاه مردم را در زمینه فروش ملک و املاک در کشورهای همسایه بردارید و کاری به کار تیم ملی نداشته باشید. شما به قلیان تان پک بزنید و جیب مردم را خالی کنید و اشک تمساح بریزید و تیم ملی را رها کنید و بگذارید حداقل این تیم برای فوتبالدوستان باقی بماند.
اصلا قمارباز را چه به تیم ملی؟ مگر میز پوکر از کازینوهای کشور همسایه جمع آوری شده که جناب قمارباز به ایران آمده و برای زدن تیم ملی و سرمربی اش وقت می گذارد؟
نکند باز هم طبق معمول دار و ندارش را سر میزهای قمار باخته و الان به ایران آمده تا در ازای نشستن در استودیوی فلان برنامه اینترنتی دستمزدی دریافت کند و مجددا پول برای قمار کردن جور شود؟
کاش نظارتی بود و دست کم اجازه نمی دادند قماربازها و کلاهبردارها به تیم ملی ایران حمله کنند.
درباره این دشمنان دوست نما بیشتر می نویسیم.
بدون دیدگاه