سلطان علی جباری، ظهر روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت.
به گزارش هفت ورزشی، علی جباری که صبح روز گذشته به دلیل تورم شدید فتق، بلافاصله اورژانسی به بیمارستان منتقل شد، ظهر دیروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.
علی جباری که در همان ساعت اولیه بستری شدن در بیمارستان، حسن روشن، نادر فریادشیران و مهدی کشاورز را بالای سر خود دید، از هم باشگاهی های خود خواست به هیچ وجه خبر بستری شدن او در بیمارستان را رسانه ای نکنند و لااقل نام بیمارستان را نگویند چرا که اصلا مایل نیست در این شرایط، کسی به زحمت بیفتد و به ملاقات او برود.
حسن روشن که برای دادن آزمایش به بیمارستان رفته بود خیلی اتفاقی متوجه شد جباری را هم به دلیل شرایط اورژانسی به همان بیمارستان آورده اند.
نادر فریادشیران هم بلافاصله همراه مهدی کشاورز، دروازه بان سابق استقلال و رفیق شفیق سلطان علی جباری به بیمارستان رفت.
فریادشیران که سابقه مدیرعاملی استقلال در دهه 60 را در کارنامه اش دارد و دروازه بان استقلال هم بوده، با تایید این خبر به هفت ورزشی گفت: علی جباری از ما خواسته نام بیمارستان را نگوییم و برای کسی زحمت ایجاد نکنیم که به ملاقات او بیاید ولی من واقعا برای فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال متاسفم که سراغی از بزرگمرد این باشگاه نمی گیرند.
نادر فریادشیران افزود: هم استقلال و هم فدراسیون فوتبال به جباری و جباری ها بدهکار هستند. این از استقلال که اصلا از سلطان خود خبر ندارد و آن هم از فدراسیون که کمیته پیشکسوتان را تعطیل کرده و انگار نه انگار ما در این فوتبال، پیشکسوت داریم!
بدون دیدگاه