سرمربی تیم ملی فوتبال مصر درباره دلایل پیروزی تیمش برابر نیوزلند سخن به میان آورد.
به گزارش هفت ورزشی، حسام حسن پس از اولین پیروزی تیم ملی فوتبال مصر در مسابقات جام جهانی که با برتری 3 بر یک مقابل نیوزیلند رقم خورد، اظهار داشت: از زمانی که بازیکن بودم، رویای خوشحال کردن مردم مصر را داشتم. به بازیکنان گفتم که ورزشگاه ونکوور مانند استادیوم قاهره پُر از تماشاگر است و باید پیروز شویم.
وی با تمجید از نمایش مصر مقابل نیوزیلند گفت: در نیمه دوم به سطح مورد انتظار خودمان رسیدیم و میتوانستیم بیشتر از سه گل بزنیم. از همه بازیکنان بابت عملکرد شجاعانه و روحیه جنگجویانهای که در زمین از خود نشان دادند، تشکر میکنم. از مقامات فنی و مدیریتی فدراسیون فوتبال مصر بابت فداکاری و نقش ویژهای که در تیم ملی ایفا کردند، قدردانی میکنم.
سرمربی تیم ملی مصر درباره دیدار روز ششم تیر مقابل ایران و صعود فراعنه از گروه G در صورت کسب یک تساوی تصریح کرد: مقابل ایران برای کسب پیروزی به میدان میرویم. میخواهیم سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم و بهعنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شویم.
مصر با کسب چهار امتیاز در صدر جدول گروه G قرار دارد و تیمهای ایران و بلژیک با دو امتیاز، در رتبههای دوم و سوم جدول گروه ایستادهاند. مصر و بلژیک در دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی از ساعت 06:30 روز ششم تیر به مصاف ایران و نیوزیلند میروند.
بدون دیدگاه