کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت:آکادمی باید جای افراد متخصص و آشنا به فرهنگ استقلال باشد و کسانی باید در آن فعالیت کنند که تجربه و شناخت کافی در این باشگاه داشته باشند.
به گزارش هفت ورزشی، مهدی امیرآبادی در گفت و گویی در خصوص شرایط تیم های پایه باشگاه استقلال اظهار داشت: واقعیت این است که به عنوان کسی که سالها در استقلال حضور داشته و موفقیت این باشگاه برایم از همه چیز مهم تر است.
وی که سرپرست تیم جوانان در فصل گذشته بود افزود: برای بسیاری از پیشکسوتان و هواداران سؤال در مورد موضوع اسپانسرینگ آکادمی ایجاد شده است. استقلال باشگاهی بزرگ با ظرفیتهای اقتصادی فراوان است و باید مشخص شود سیاست باشگاه در این زمینه چیست و جذب منابع مالی چگونه در خدمت توسعه آکادمی و فوتبال پایه قرار میگیرد؟
کاپیتان سابق استقلال تاکید کرد: آنچه اهمیت دارد، شفافیت، تخصص و حفظ منافع باشگاه است. آکادمی استقلال محل پرورش آیندهسازان این باشگاه است و نباید تحت تأثیر حاشیهها یا تصمیمات کوتاهمدت قرار بگیرد. همه ما انتظار داریم افرادی در مسئولیتهای مهم قرار بگیرند که علاوه بر دانش و تجربه، شناخت کافی از فرهنگ، تاریخ و جایگاه استقلال داشته باشند. امیدوارم مدیران باشگاه با شفافیت بیشتر، حل مشکلات موجود و برنامهریزی اصولی، شرایطی را فراهم کنند که استقلال در شأن نام بزرگ خود حرکت کند و هواداران بار دیگر به آینده تیم امیدوار شوند.
امیرآبادی در ادامه گفت و گو با آنا تاکید کرد: به عنوان کسی که دو سال نیز افتخار خدمت به عنوان سرپرست تیم جوانان استقلال را بدون کوچکترین حاشیه و با تمام توان داشتم، نسبت به شرایط فعلی باشگاه نگرانیهایی دارم که وظیفه خود میدانم آنها را مطرح کنم. معتقدم مسئولیتهای مهم در آکادمی و باشگاه باید به افرادی سپرده شود که علاوه بر تخصص و تجربه، شناخت کافی از فرهنگ، تاریخ و ارزشهای استقلال داشته باشند. امروز در شرایطی که باشگاه با مشکلاتی از جمله بسته بودن پنجره نقلوانتقالات روبهرو است، انتظار میرود تمرکز مدیران بر حل مسائل اساسی و تقویت زیرساختهای باشگاه باشد. همچنین درباره برخی تصمیمات مدیریتی و موضوعات مربوط به جذب اسپانسر برای آکادمی، شفافسازی بیشتری صورت گیرد تا هواداران و پیشکسوتان در جریان اهداف و برنامههای باشگاه قرار بگیرند. استقلال باشگاهی بزرگ با پشتوانه عظیم مردمی و ظرفیتهای فراوان است و شایسته بهترین تصمیمهاست. امیدوارم همه اقدامات در مسیر حفظ منافع باشگاه، پیشرفت آکادمی و موفقیت تیم بزرگسالان باشد.
بازیکن سابق تیم ملی ایران ادامه داد: کادر پایههای فصل گذشته با سلامت، تعهد و دلسوزی کار کردند و حاصل زحماتشان نیز مشخص بود. امروز ناراحتی ما از این نیست که مسئولیتی نداریم؛ ناراحتی ما این است که تجربه، تعهد و سالها خدمت صادقانه نادیده گرفته میشود. من هیچگاه دنبال منفعت شخصی نبودهام و امروز نیز تنها دغدغهام موفقیت استقلال است. امیدوارم تصمیمگیران باشگاه با شفافیت بیشتر و نگاه کارشناسی، شرایطی را فراهم کنند که استقلال در مسیر پیشرفت و موفقیت قرار بگیرد.
وی با انتقاد از کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال گفت: فقط باید در مورد این عزیزان که بزرگ ما هستند یک جمله بگویم که واقعا برای آن ها متاسف هستم که هیچ صدایی از آنها در نمی آید. چرا؟ از خودشان سوال کنید بهتر است!
بدون دیدگاه