هافبک ملیپوش چادرملو که از فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی خط خورد، نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.
به گزارش هفت ورزشی، خطخوردن از فهرست نهایی جام جهانی معمولاً برای هر بازیکنی تلخ است؛ اتفاقی که گاهی با گلایههای علنی، پیامهای مبهم در فضای مجازی یا حتی فاصلهگرفتن از تیم ملی همراه میشود. بااینحال هادی حبیبینژاد پس از کنار گذاشته شدن از لیست نهایی، واکنشی متفاوت را انتخاب کرد.
هافبک چادرملو که تا آستانه حضور در بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان پیش رفت اما در نهایت از فهرست نهایی جا ماند، بهجای ورود به حاشیه یا زیرسؤالبردن تصمیم کادر فنی، با انتشار پیامی حمایتی از ملیپوشان، نشان داد پیراهن تیم ملی فراتر از حضور یا عدم حضور در یک فهرست است.
وی با انتشار تصویری در کنار دیگر ملیپوشان نوشت: «بودن در تیم ملی افتخار است. مشارکت در اردو، تماشای بزرگترها، تجربه فضایی که بهترینها در آن حاضرند و تلاش برای رسیدن به مرزی که آنها پشت سرش گذاشتهاند. در همه این روزها آرزوی خودم را زندگی کردم و دوباره اینجا خواهم بود. پیش دوستانی که اسمشان را در گوشی با قلب سیو میکنم و برای موفقیتشان جوری کف و سوت میزنم که در بچگی بازیهای ایران را میدیدم. تیم ملی همیشه افتخار ماست. به امید موفقیت و سربلندی تیم ملی در جام جهانی»
در شرایطی که برخی بازیکنان پس از خطخوردن و یا دعوتنشدن ترجیح میدهند سکوتی معنادار داشته باشند، از همراهی با تیم فاصله بگیرند یا به شکلی غیرمستقیم نارضایتی خود را بروز دهند، حبیبینژاد از بازگشت دوباره سخن گفت و تأکید کرد برای موفقیت همتیمیهایش همان قدر خوشحال خواهد شد که در دوران کودکی برای پیروزیهای تیم ملی شادی میکرد.
شاید مهمترین بخش پیام او نه حسرت جام جهانی، بلکه همین چند جمله باشد؛ اینکه میتوان از فهرست نهایی کنار ماند اما از تیم ملی نه؛ میتوان دعوت نشد اما مقابل تیم ملی قرار نگرفت؛ و میتوان رؤیایی را از دست داد، بیآنکه حرمت پیراهنی که برایش جنگیدهای زیر سؤال برود.»
بدون دیدگاه