باشگاه پرسپولیس قهرمانی رقیب استقلال را تبریک گفت!
باشگاه پرسپولیس با انتشار استوری در اینستاگرام، قهرمانی تیم کشتی مالک باشگاه در رقابتهای لیگ برتر را تبریک گفت.
به گزارش هفت ورزشی ، در مجموع رقابت استقلال جویبار و مالک پرسپولیس که با نتیجه 6 بر 4 به سود قرمز ها به پایان رسید، مثل یک دربی واقعی، جذاب و دیدنی بود.
در استوری منتشر شده، پرسپولیس نوشت:
«باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس قهرمانی شایسته تیم کشتی را در رقابتهای لیگ برتر صمیمانه تبریک میگوید.»