فیروزپور دوبنده تیم ملی را گرفت

فیروزپور با پیروزی بر مبین عظیمی در یک کشتی نزدیک به دوبنده تیم ملی رسید.

فیروزپور دوبنده تیم ملی را گرفت

در ادامه رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم موفق شد دوبنده تیم ملی را از آن خود کند.

در راند دوم، فیروزپور با نتیجه ۲ بر ۱ محمدمبین عظیمی را شکست داد و با توجه به نیاز به یک برد در چرخه انتخابی، پیروزی نهایی را به دست آورد.

پیش از این، مبارزه اول دو کشتی‌گیر با نتیجه ۲-۲ به سود عظیمی به پایان رسیده بود، اما در نهایت فیروزپور در راند سرنوشت‌ساز برتری را کسب کرد.

ارسال نظر