کشتی‌گیر ایران روی سکوی سوم آسیا!

مهدی غلامیان نماینده وزن ۸۰ کیلوگرم کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال برنز شد.

کشتی‌گیر ایران روی سکوی سوم آسیا!

به گزارش هفت ورزشی ، مهدی غلامیان در وزن ۸۰ کیلوگرم پس از رقابت‌های اولیه به دیدار رده‌بندی رسید و در نهایت با کسب مدال برنز این مسابقات را به پایان رساند.

او در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل یوجیان چنگ از چین شکست خورد اما با توجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال، به جدول شانس مجدد راه یافت.

غلامیان در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۲ محمد زاینیدینزود از تاجیکستان را شکست داد و به دیدار رده‌بندی رسید.

در دیدار رده‌بندی نیز او برابر علینور تولیوگالی از قزاقستان با نتیجه ۲ بر صفر و با ضربه فنی به پیروزی رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.

ارسال نظر