کشتیگیر ایران روی سکوی سوم آسیا!
مهدی غلامیان نماینده وزن ۸۰ کیلوگرم کشتی فرنگی نوجوانان ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال برنز شد.
به گزارش هفت ورزشی ، مهدی غلامیان در وزن ۸۰ کیلوگرم پس از رقابتهای اولیه به دیدار ردهبندی رسید و در نهایت با کسب مدال برنز این مسابقات را به پایان رساند.
او در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل یوجیان چنگ از چین شکست خورد اما با توجه به حضور این کشتیگیر در فینال، به جدول شانس مجدد راه یافت.
غلامیان در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۲ محمد زاینیدینزود از تاجیکستان را شکست داد و به دیدار ردهبندی رسید.
در دیدار ردهبندی نیز او برابر علینور تولیوگالی از قزاقستان با نتیجه ۲ بر صفر و با ضربه فنی به پیروزی رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.