جام تختی به کرمان رسید!

کرمان به عنوان میزبان مسابقات کشتی جام تختی (آزاد و فرنگی) در خرداد ماه انتخاب شد.

جام تختی به کرمان رسید!

به گزارش هفت ورزشی ، فدراسیون کشتی برنامه‌ریزی کرده بود که خردادماه امسال جام تختی را در دو بخش آزاد و فرنگی برگزار کند.

برای این مسابقات، مشهد، کرمان و اهواز گزینه بودند که در نهایت کرمان انتخاب شد.

بر این اساس، مسابقات کشتی فرنگی جام تختی از ۲۴ تا ۲۶ خرداد در کرمان برگزار خواهد شد. در جریان روز پایانی این رقابت‌ها، دیدار انتخابی تیم ملی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم میان فردین هدایتی و امین میرزازاده نیز برگزار می‌شود.

همچنین رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی از ۲۷ تا ۲۹ خرداد در همین شهر پیگیری خواهد شد. مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در اوزان ۷۴، ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم نیز در روز ۲۹ خرداد (همزمان با روز پایانی این رقابت‌ها) برگزار می‌شود.

ارسال نظر