آزادکاران ایران به دنبال دومین طلای آسیایی!

۴ آزادکاری که سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی آسیا روی تشک رفته و مدال طلا گرفته بودند، امسال هم وارد رقابت خواهند شد.

آزادکاران ایران به دنبال دومین طلای آسیایی!

به گزارش هفت ورزشی؛ مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا از فردا دوشنبه در بیشکک قرقیزستان آغاز می‌شود.

علاوه بر اینکه جمعی از مدال‌آوران جهان و المپیک در این رویداد آسیایی وارد رقابت خواهند شد، برخی از کشتی‌گیرانی که سال گذشته موفق به کسب مدال طلا شده‌اند هم روی تشک خواهند رفت تا دومین مدال طلا را کسب کنند.تاکارا سودا از ژاپن، ارنظر اکماتالیوف از قرقیزستان، مهدی یوسفی از ایران و آرش یوشیدا از ژاپن کشتی‌گیرانی هستند که سال گذشته مدال طلا گرفتند و امسال هم دوباره مبارزه می‌کنند.

کامران قاسم‌پور اولین میدان آسیایی خود را در وزن ۸۶ کیلوگرم تجربه خواهد کرد. وی ۲ مدال جهانی و بازی‌های کشورهای اسلامی را در این وزن در کارنامه دارد.

ارسال نظر