داداش‌زاده: ساپینتو برود بهتر است چون با استقلال به بن بست رسیده است

داداش‌زاده: ساپینتو برود بهتر است چون با استقلال به بن بست رسیده است

صحبت های بهزاد داداش زاده درباره شرایط این روزهای باشگاه استقلال

سایز ویدئو: ۷۷.۵۰M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۲۴ | دانلود ویدئو
ارسال نظر