اوسمار: اگر هواداران فکر می کنند مشکل پرسپولیس منم، می روم!

اوسمار: اگر هواداران فکر می کنند مشکل پرسپولیس منم، می روم!

اوسمار در پاسخ به هفت ورزشی: اگر احساس می کنند مشکل من هستم توافق راحت است…

سایز ویدئو: ۲۹.۳۲M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۵۴ | دانلود ویدئو
ارسال نظر