درخواست حسین زاده از AFC: میزبانی تراکتور را به ما برگردانید!

امیر حسین حسین زاده بعد از پیروزی تراکتور مقابل الغرافه گفت: میزبانی ما باید برگردد، دوست داریم جلوی هواداران تراکتور بازی کنیم.

درخواست حسین زاده از AFC: میزبانی تراکتور را به ما برگردانید!

به گزارش هفت ورزشی، امیرحسین حسین زاده که زننده گل دوم تراکتور در شب پیروزی این تیم مقابل الغرافه بود، بعد از بازی مقابل دوربین کنفدراسیون فوتبال آسیا از اسکوچیچ تشکر کرد.
حسین زاده همچنین از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست میزبانی را به تراکتور برگرداند و اجازه بدهد تراکتور در حضور هوادارانش بازی کند.

سایز ویدئو: ۲۶.۲۳M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۴۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر