سرمربی مس سونگون: برای بانوان اصفهانی خوشحالم که جیغ و داد کردند!
علی افضل، سرمربی اصفهانی مس سونگون بعد از شکست مقابل گیتی پسند سطح فنی بازی را پایین دانست!
علی افضل، سرمربی اصفهانی مس سونگون بعد از شکست مقابل گیتی پسند سطح فنی بازی را پایین دانست!