سرمربی مس سونگون: برای بانوان اصفهانی خوشحالم که جیغ و داد کردند!

سرمربی مس سونگون: برای بانوان اصفهانی خوشحالم که جیغ و داد کردند!

علی افضل، سرمربی اصفهانی مس سونگون بعد از شکست مقابل گیتی پسند سطح فنی بازی را پایین دانست!

سایز ویدئو: ۱۰۱.۵۴M | مدت زمان: ۰۰:۰۳:۰۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر