ال کلاسیکو به جنجال کشیده شد؛ اخراج دو بازیکن به دلیل درگیری
نیمه اول بازی گیتی پسند و مس سونگون در حالی با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان اصفهانی به پایان رسید که هر دو تیم اخراجی داشتند.
به گزارش هفت ورزشی، وحید سلیمانی داور بازی گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در پی درگیری ایجاد شده در نیمه اول، یک بازیکن از هر تیم را اخراج کرد.