ال کلاسیکو به جنجال کشیده شد؛ اخراج دو بازیکن به دلیل درگیری

نیمه اول بازی گیتی پسند و مس سونگون در حالی با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان اصفهانی به پایان رسید که هر دو تیم اخراجی داشتند.

ال کلاسیکو به جنجال کشیده شد؛ اخراج دو بازیکن به دلیل درگیری

به گزارش هفت ورزشی، وحید سلیمانی داور بازی گیتی پسند اصفهان و مس سونگون در پی درگیری ایجاد شده در نیمه اول، یک بازیکن از هر تیم را اخراج کرد.

سایز ویدئو: ۶۷.۵۸M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۰۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر